Jak pobrać fakturę VAT z Panelu klienta?

Zaloguj się do Panelu klienta. Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować. Przejdź do sekcji Konto, a następnie Zamówienia i faktury. Wybierz opcję Historia faktur. Na liście odszukaj interesującą Cię... Więcej »

Jak zmienić hasło dostępu do skrzynki e-mail?

Zmianę hasła dostępu do wybranej skrzynki e-mail możesz wykonać tylko za pomocą Panelu klienta. Oznacza to, że musisz posiadać dostęp do Panelu klienta, aby móc zmienić hasło dostępu do skrzynki... Więcej »

Jak sprawdzić skrzynkę przez Webmail?

Za pośrednictwem Panelu klienta możesz utworzyć skrzynki e-mail na swoim serwerze. Utworzoną w ten sposób skrzynkę e-mail możesz obsługiwać za pomocą programu do obsługi poczty (np. Outlook, Mozilla Thunderbird) lub... Więcej »

Nie pamiętam hasła do Panelu klienta – jak zmienić hasło?

Gdy nie pamiętasz hasła do Panelu klienta, ale posiadasz dostęp do swojej skrzynki e-mail (tej, której adres został podany jako kontaktowy przy koncie administratora), to możesz zresetować swoje hasło. Reset... Więcej »

Jak zalogować się do Panelu klienta?

Panel klienta dostępny jest pod adresem: https://cp.az.pl/   (Możesz też przejść do zakładki w prawym górnym rogu na stronie głównej https://az.pl).  Za jego pomocą możesz m.in.: zarządzać konfiguracją swoich domen;... Więcej »

Kategoria:

Konto i rozliczenia

Powiadomienia w Panelu klienta

Logowanie do Panelu klienta przeprowadzane jest za pomocą adresu e-mail. Po poprawnym zalogowaniu będziesz mógł zarządzać wszystkimi usługami, które zarejestrowałeś w AZ.pl. Kliknij tutaj, aby przeczytać więcej o procesie logowania...

Jak sprawdzić rejestr zdarzeń dla mojego całego konta?

Po zalogowaniu do Panelu klienta możesz przejść do rejestru zdarzeń, który wyświetla listę wszystkich operacji wykonanych przez użytkowników w Twoim Panelu klienta. Za pomocą rejestru zdarzeń możesz sprawdzić m.in., który...

Jak zmienić okres rozliczeniowy dla usługi?

Podstawowym cyklem bilingowym jest miesięczny okres rozliczeniowy. Miesięczny okres rozliczeniowy oznacza, że jeśli klient zamawia usługę 5 lutego, to będzie ona ważna i aktywna do 5 marca (do północy). Zmiana...

Jak włączyć automatyczne odnawianie usług?

Zaloguj się do Panelu klienta. Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować. Przejdź do sekcji: Konto. Kliknij opcję: Subskrypcje. Kliknij nazwę wybranej subskrypcji, dla której chcesz włączyć automatyczne opłacanie usług....

Jak pobrać fakturę VAT z Panelu klienta?

Zaloguj się do Panelu klienta. Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować. Przejdź do sekcji Konto, a następnie Zamówienia i faktury. Wybierz opcję Historia faktur. Na liście odszukaj interesującą Cię...

Wniosek o zmianę danych abonenta dla domeny

W celu zmiany danych abonenta dla domeny zarejestrowanej w AZ.pl, pobierz wniosek o zmianę danych abonenta w wybranym formacie: Pobierz wniosek o zmianę danych abonenta w formacie PDF Pobierz wniosek...

Jak opłacić usługi tradycyjnym przelewem bankowym?

Za pośrednictwem Panelu klienta możesz opłacić Twoje usługi oraz zamówienia (np. przedłużenie serwera lub zamówienia zwiększenia zasobów). Zamówienia przedłużenia usług mogą być generowane automatycznie lub manualnie przez Klienta. Dopiero po...
Generic filters
Filter by Article Categories

jak się zalogowaćjak zmienić hasłojak sprawdzić pocztękonfiguracja pocztyftp

lub