Jak pobrać fakturę VAT z Panelu klienta?

Zaloguj się do Panelu klienta. Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować. Przejdź do sekcji Konto, a następnie Zamówienia i faktury. Wybierz opcję Historia faktur. Na liście odszukaj interesującą Cię... Więcej »

Jak zmienić hasło dostępu do skrzynki e-mail?

Zmianę hasła dostępu do wybranej skrzynki e-mail możesz wykonać tylko za pomocą Panelu klienta. Oznacza to, że musisz posiadać dostęp do Panelu klienta, aby móc zmienić hasło dostępu do skrzynki... Więcej »

Jak sprawdzić skrzynkę przez Webmail?

Za pośrednictwem Panelu klienta możesz utworzyć skrzynki e-mail na swoim serwerze. Utworzoną w ten sposób skrzynkę e-mail możesz obsługiwać za pomocą programu do obsługi poczty (np. Outlook, Mozilla Thunderbird) lub... Więcej »

Nie pamiętam hasła do Panelu klienta – jak zmienić hasło?

Gdy nie pamiętasz hasła do Panelu klienta, ale posiadasz dostęp do swojej skrzynki e-mail (tej, której adres został podany jako kontaktowy przy koncie administratora), to możesz zresetować swoje hasło. Reset... Więcej »

Jak zalogować się do Panelu klienta?

Panel klienta znajduje się pod adresem: https://panel.az.pl i służy do zarządzania usługami (m.in. hosting i domeny), które zostały zarejestrowane w AZ.pl. Po zalogowaniu do Panelu klienta, możesz przejść do konfiguracji... Więcej »

Kategoria:

Konto i rozliczenia

Powiadomienia w Panelu klienta

Logowanie do Panelu klienta przeprowadzane jest za pomocą adresu e-mail. Po poprawnym zalogowaniu będziesz mógł zarządzać wszystkimi usługami, które zarejestrowałeś w AZ.pl. Kliknij tutaj, aby przeczytać więcej o procesie logowania...

Jak sprawdzić rejestr zdarzeń dla mojego całego konta?

Po zalogowaniu do Panelu klienta możesz przejść do rejestru zdarzeń, który wyświetla listę wszystkich operacji wykonanych przez użytkowników w Twoim Panelu klienta. Za pomocą rejestru zdarzeń możesz sprawdzić m.in., który...

Jak zmienić okres rozliczeniowy dla usługi?

Podstawowym cyklem bilingowym jest miesięczny okres rozliczeniowy. Miesięczny okres rozliczeniowy oznacza, że jeśli klient zamawia usługę 5 lutego, to będzie ona ważna i aktywna do 5 marca (do północy). Zmiana...

Jak zmienić dane kontaktowe w Panelu klienta?

Zaloguj się do Panelu klienta. Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować. Kliknij opcję menu Konto. Kliknij opcję Profil konta. Na ekranie zostaną wyświetlone dwa moduły o nazwach: Ustawienia konta oraz...

Jak włączyć automatyczne odnawianie usług?

Zaloguj się do Panelu klienta. Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować. Przejdź do sekcji: Konto. Kliknij opcję: Subskrypcje. Kliknij nazwę wybranej subskrypcji, dla której chcesz włączyć automatyczne opłacanie usług....

Jak pobrać fakturę VAT z Panelu klienta?

Zaloguj się do Panelu klienta. Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować. Przejdź do sekcji Konto, a następnie Zamówienia i faktury. Wybierz opcję Historia faktur. Na liście odszukaj interesującą Cię...

Informacje na temat zamówień i faktur w Panelu klienta

Przejdź do sekcji Konto, a następnie Zamówienia i faktury Zamówienia i faktury podzielone są na kilka sekcji, odpowiedzialnych za poszczególne dokumenty oraz etapy opłacania konta i zarejestrowanych usług. Oczekujące zamówienia:...

Wniosek o zmianę danych abonenta dla domeny

W celu zmiany danych abonenta dla domeny zarejestrowanej w AZ.pl, pobierz za pomocą poniższego odnośnika wniosek o zmianę danych abonenta w formacie PDF. Po pobraniu wniosku, wydrukuj go, wypełnij i...

Jak opłacić usługi tradycyjnym przelewem bankowym?

Za pośrednictwem Panelu klienta możesz opłacić Twoje usługi oraz zamówienia (np. przedłużenie serwera lub zamówienia zwiększenia zasobów). Zamówienia przedłużenia usług mogą być generowane automatycznie lub manualnie przez Klienta. Dopiero po...
Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Filter by Article Categories
Poczta e-mail w AZ.pl
Poczta Webmail
Konfiguracja programu pocztowego
Obsługa kont e-mail w panelu
OX Business - poczta dla firmy
Akademia AZ.pl
Popularne pytania
Rejestracja usług
Faktury i płatności
Obsługa panelu klienta
Logowanie i zmiana hasła
Użytkownicy panelu klienta
Konto i rozliczenia
Domeny
Hosting
Listy mailingowe
WebFTP
Serwery VPS
Skrzynki e-mail
Strony WWW (Kreator WWW)
Nowy Certyfikaty SSL
Pomoc i kontakt
Obsługa domeny internetowej
Obsługa hostingu WWW
Automatyczna instalacja CMS
Obsługa serwerów VPS
Zarządzanie VPS
Serwery VPS
Produkty i usługi
G Suite - Poczta dla firm
Terminal płatniczy SumUp
Asystent AZ
Reklama internetowa
Poczta Xchange Pro
Tworzenie stron WWW
Sklep internetowy AZ.pl
RODO w sklepie internetowym
Panel sklepu
Produkty
Zamówienia
Klienci
Konfiguracja
Zamówienia i płatności
Opcje produktów
Promocja sklepu
Integracje
Systemy aukcyjne
Inne integracje
Porównywarki cen
Integracje partnerów
Inne zagadnienia
Modyfikacja wyglądu
Raporty i statystyki
Kwestie techniczne
Porady
Dodatki (Partnerzy + Store Manager)
Store Manager
Office 365
Fakturowanie
SEO rankingCoach
Kreator stron WWW
Hosting WordPress
Regulacje RODO
Dawne AZ.pl

jak się zalogowaćjak zmienić hasłojak sprawdzić pocztękonfiguracja pocztyftp

lub