Jak pobrać fakturę VAT z Panelu klienta?

Zaloguj się do Panelu klienta. Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować. Przejdź do sekcji Konto, a następnie Zamówienia i faktury. Wybierz opcję Historia faktur. Na liście odszukaj interesującą Cię... Więcej »

Jak zmienić hasło dostępu do skrzynki e-mail?

Zmianę hasła dostępu do wybranej skrzynki e-mail możesz wykonać tylko za pomocą Panelu klienta. Oznacza to, że musisz posiadać dostęp do Panelu klienta, aby móc zmienić hasło dostępu do skrzynki... Więcej »

Jak sprawdzić skrzynkę przez Webmail?

Za pośrednictwem Panelu klienta możesz utworzyć skrzynki e-mail na swoim serwerze. Utworzoną w ten sposób skrzynkę e-mail możesz obsługiwać za pomocą programu do obsługi poczty (np. Outlook, Mozilla Thunderbird) lub... Więcej »

Nie pamiętam hasła do Panelu klienta – jak zmienić hasło?

Gdy nie pamiętasz hasła do Panelu klienta, ale posiadasz dostęp do swojej skrzynki e-mail (tej, której adres został podany jako kontaktowy przy koncie administratora), to możesz zresetować swoje hasło. Reset... Więcej »

Jak zalogować się do Panelu klienta?

Panel klienta znajduje się pod adresem: https://panel.az.pl i służy do zarządzania usługami (m.in. hosting i domeny), które zostały zarejestrowane w AZ.pl. Po zalogowaniu do Panelu klienta, możesz przejść do konfiguracji... Więcej »

Kategoria:

Obsługa panelu klienta

Artykuły w kategorii: Obsługa panelu klienta

Jak usunąć przypisanie domeny do hostingu?

W Panelu klienta możesz w dowolnej chwili przypiąć lub odpiąć domenę od hostingu. Odpięcie domeny pozwoli na jej ponowne przypisanie do innej usługi. Domeny możesz odpiąć od wybranego serwera na dwa sposoby:...

Jak zalogować się do Panelu klienta?

Panel klienta znajduje się pod adresem: https://panel.az.pl i służy do zarządzania usługami (m.in. hosting i domeny), które zostały zarejestrowane w AZ.pl. Po zalogowaniu do Panelu klienta, możesz przejść do konfiguracji...

Jak wysłać wiadomość do AZ.pl przez Panel klienta?

Za pomocą Panelu klienta AZ.pl możesz wysłać wiadomość przez formularz kontaktowy, która trafi do Biura Obsługi Klienta AZ.pl. Odpowiedź na Twoją wiadomość e-mail otrzymasz w czasie ograniczonym do niezbędnego minimum....

Anonimowy serwer FTP – anonymous FTP

Własny serwer anonymous FTP jest wygodnym sposobem publikacji cenników, ofert i innych plików o większych rozmiarach. Głównymi zaletami umieszczenia danych na serwerze FTP zamiast na WWW jest łatwy dostęp oraz...

Jak uruchomić narzędzie do obsługi bazy danych?

Bazy danych stosowane są do optymalnego przechowywania danych, które wymagane jest do poprawnego funkcjonowania dynamicznej strony WWW (np. CMS). Korzystają z nich praktycznie wszystkie najpopularniejsze aplikacje – WordPress, Joomla, aplikacje do...

Jak zmienić hasło do bazy danych w panelu AZ.pl?

Zaloguj się do Panelu klienta. Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować. Przejdź do sekcji Usługi WWW. Kliknij w nazwę wybranego serwera. W sekcji Bazy danych kliknij Lista baz danych. Na liście baz danych znajdziesz...

Jak zmienić przekierowanie poczty dla domeny?

Za pośrednictwem Panelu klienta możesz zmienić ustawienia przekierowania poczty w domenie, które odpowiadają za przekierowanie całego ruchu poczty na inny adres e-mail lub host. Zaloguj się do Panelu klienta. Kliknij tutaj, aby sprawdzić...

Zarządzanie podziałem pojemności na serwerze

Zaloguj się w Panelu AZ.pl Przejdź do sekcji Usługi WWW i kliknij w wybrany serwer. Przejdź do Ustawień serwera. Zmień przydział wolnego miejsca na pocztę oraz strony WWW i pliki na serwerze FTP. Zmiana wykonywana...

Blokada serwera FTP na hostingu w AZ.pl

Zaloguj się do Panelu klienta. Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak to zrobić. Przejdź do sekcji Usługi WWW i kliknij w nazwę wybranego serwera. W panelu Serwer WWW wybierz Opcje w sekcji...

Jak zmienić ustawienia głównej skrzynki pocztowej na hostingu?

Podczas konfiguracji usługi hostingowej masz możliwość zmieniać ustawienia zarówno poszczególnych kont e-mail użytkowników, np. ustawić przekierowanie poczty. Możesz wprowadzić także nowe ustawienia poczty w domenie, z góry decydując o przekierowaniu poczty przychodzącej na istniejące...
Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Filter by Article Categories
Poczta e-mail w AZ.pl
Poczta Webmail
Konfiguracja programu pocztowego
Obsługa kont e-mail w panelu
OX Business - poczta dla firmy
Akademia AZ.pl
Popularne pytania
Rejestracja usług
Faktury i płatności
Obsługa panelu klienta
Logowanie i zmiana hasła
Użytkownicy panelu klienta
Konto i rozliczenia
Domeny
Hosting
Listy mailingowe
WebFTP
Serwery VPS
Skrzynki e-mail
Strony WWW (Kreator WWW)
Nowy Certyfikaty SSL
Pomoc i kontakt
Obsługa domeny internetowej
Obsługa hostingu WWW
Automatyczna instalacja CMS
Obsługa serwerów VPS
Zarządzanie VPS
Serwery VPS
Produkty i usługi
G Suite - Poczta dla firm
Terminal płatniczy SumUp
Asystent AZ
Reklama internetowa
Poczta Xchange Pro
Tworzenie stron WWW
Sklep internetowy AZ.pl
RODO w sklepie internetowym
Panel sklepu
Produkty
Zamówienia
Klienci
Konfiguracja
Zamówienia i płatności
Opcje produktów
Promocja sklepu
Integracje
Systemy aukcyjne
Inne integracje
Porównywarki cen
Integracje partnerów
Inne zagadnienia
Modyfikacja wyglądu
Raporty i statystyki
Kwestie techniczne
Porady
Dodatki (Partnerzy + Store Manager)
Store Manager
Office 365
Fakturowanie
SEO rankingCoach
Kreator stron WWW
Hosting WordPress
Regulacje RODO
Dawne AZ.pl

jak się zalogowaćjak zmienić hasłojak sprawdzić pocztękonfiguracja pocztyftp

lub