Instalacja Office 365 na wielu urządzeniach (przenoszenie licencji)
Przy pakiecie OFFICE 365 ESSENTIALS otrzymujesz dostęp online do aplikacji Office 365, np. przez komputer PC, komputer MAC lub inne urządzenia mobilne. Natomiast przy planach: OFFICE 365 BUSINESS oraz OFFICE 365 BUSINESS PREMIUM otrzymujesz dodatkowo możliwość instalacji aplikacji Office 365 na komputerze lokalnym lub urządzeniu mobilnym (smartfon, tablety Windows, iPad itd.).
Zakupiona licencja Office 365 pozwala na korzystanie z pakietu biurowego na 5 komputerach lub innych urządzeniach jednocześnie, a licencje pomiędzy poszczególnymi urządzeniami możesz przenosić kiedy tylko chcesz. Jest to bardzo ważne zwłaszcza w dobie XXI wieku, gdzie w gospodarstwach domowych coraz częściej więcej urządzeń tego typu.
Po zainstalowaniu aplikacji Office 365 na wybranych urządzeniach, z poziomu panelu administracyjnego https://login.microsoftonline.com, będziesz mógł w przyszłości przenieść licencje na inne urządzenia. Przykładowo, w sytuacji zmiany komputera osobistego, będziesz mógł zdezaktywować jedną z używanych licencji, aby użyć ją na nowym komputerze.