Jak pobrać fakturę VAT z Panelu klienta?

Zaloguj się do Panelu klienta. Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować. Przejdź do sekcji Konto, a następnie Zamówienia i faktury. Wybierz opcję Historia faktur. Na liście odszukaj interesującą Cię... Więcej »

Jak zmienić hasło dostępu do skrzynki e-mail?

Zmianę hasła dostępu do wybranej skrzynki e-mail możesz wykonać tylko za pomocą Panelu klienta. Oznacza to, że musisz posiadać dostęp do Panelu klienta, aby móc zmienić hasło dostępu do skrzynki... Więcej »

Jak sprawdzić skrzynkę przez Webmail?

Za pośrednictwem Panelu klienta możesz utworzyć skrzynki e-mail na swoim serwerze. Utworzoną w ten sposób skrzynkę e-mail możesz obsługiwać za pomocą programu do obsługi poczty (np. Outlook, Mozilla Thunderbird) lub... Więcej »

Nie pamiętam hasła do Panelu klienta – jak zmienić hasło?

Gdy nie pamiętasz hasła do Panelu klienta, ale posiadasz dostęp do swojej skrzynki e-mail (tej, której adres został podany jako kontaktowy przy koncie administratora), to możesz zresetować swoje hasło. Reset... Więcej »

Jak zalogować się do Panelu klienta?

Panel klienta dostępny jest pod adresem: https://cp.az.pl/   (Możesz też przejść do zakładki w prawym górnym rogu na stronie głównej https://az.pl).  Za jego pomocą możesz m.in.: zarządzać konfiguracją swoich domen;... Więcej »

Kategoria:

Nowy Certyfikaty SSL

Jak aktywować multidomenowy certyfikat SSL?

Po zamówieniu i opłaceniu Multidomenowego certyfikatu SSL należy go aktywować w Panelu klienta AZ.pl, wskazując domeny, które zostaną nim zabezpieczone. Dopiero po aktywacji i potwierdzeniu zamówienia na certyfikat SSL, zostanie on...

Czym jest i do czego służy certyfikat SSL?

SSL jest protokołem sieciowym używanym do bezpiecznych połączeń internetowych, przyjęto go jako standard szyfrowania na stronach WWW. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Intencją twórców SSL było...

Rejestracja certyfikatu SSL

Rejestracja certyfikatu SSL w AZ.pl możliwa jest m.in. za pośrednictwem dedykowanej strony WWW. Jeśli posiadasz już konto na nowej platformie AZ.pl, możesz zamówić certyfikat bezpośrednio ze swojego panelu klienta -...

Aktywacja certyfikatu SSL w Panelu klienta

Po rejestracji i opłaceniu Twojego nowego certyfikatu SSL, możesz przejść do jego aktywacji w panelu klienta AZ.pl. Podczas tego procesu wybierzesz domenę, dla której certyfikat SSL zostanie wydany. Dopiero po...

Instalacja certyfikatu SSL na serwerze w AZ.pl

Po zamówieniu i opłaceniu zamówienia na certyfikat SSL, należy w Panelu klienta aktywować certyfikat SSL (podczas tego procesu wybierzesz domenę, która zostanie zabezpieczona za pomocą zakupionego certyfikatu SSL). Dopiero po potwierdzeniu zamówienia na certyfikat SSL, właściwy certyfikat SSL zostanie...

Gdzie znajdę certyfikaty pośrednie (CA) dla SSL?

W przypadku, jeśli chcesz zainstalować certyfikat SSL na serwerze zewnętrznym (innym niż w AZ.pl), może być wymagane dodatkowe zainstalowanie tak zwanych certyfikatów pośrednich (Certificate Authority). Gdzie znajdę certyfikaty pośrednie (CA)...
Generic filters
Filter by Article Categories

jak się zalogowaćjak zmienić hasłojak sprawdzić pocztękonfiguracja pocztyftp

lub