Informujemy, że dnia 19 czerwca 2019 r. wdrażana będzie aktualizacja do sklepów internetowych w AZ.pl zarejestrowanych od 06 listopada 2018 r. Sklepy zarejestrowane przed wskazaną datą zaktualizowane zostaną w późniejszym terminie.
W czasie wykonywania aktualizacji, wszystkie sklepy internetowe pozostaną aktywne. W przypadku zaobserwowania niedogodności w działaniu usługi, zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.
Poniżej lista nowości, usprawnień oraz poprawek w ramach aktualizacji:
5.19.7
Poprawki
- Poprawiono defekt występujący podczas edycji zestawu produktu.
- Poprawiono defekt występujący podczas pobierania zamówień zawierających zestaw z Allegro.
- Poprawiono defekt występujący podczas dodawania zdjęć produktów.
Nowe funkcjonalności
- Wprowadzono usprawnienia oraz usunięto defekty występujące na listach, w filtrach oraz multiakcjach. Dodano nowe opcje w filtrze kategorii na liście produktów. Poprawiono defekty związane z niewłaściwym tłumaczeniem treści oraz sortowaniem pozycji w wydruku zamówień.
- Dodano możliwość usuwania powiązań aukcji Allegro z produktem, wariantem lub zestawem za pomocą multiakcji. Funkcjonalność dostępna w edycji produktu, wariantu, zestawu oraz z poziomu listy aukcji.
API
- Poprawiono przekazywanie statusów płatności zamówień w API.
- Tworzenie oraz zakańczanie aukcji z systemu Allegro – przełączenie na nową wersje API (REST). Nowa funkcjonalność wznawiania aukcji Allegro.
5.19.8
Poprawki
- Usprawniono działanie menedżera postępu w panelu administratora.
- Poprawiono defekt wyświetlania niepoprawnej kolejności elementów nagłówka na liście w panelu administratora.
- Usunięto defekt braku opcji przesyłki niestandardowej w konfiguracji integracji z Apaczką.
- Poprawiono defekt niepoprawnego wyświetlania elementów na liście w edycji zestawu atrybutów.
- Poprawiono defekty związane z nieprawidłowym zarządzaniem plikami graficznymi w module Slider.
- Poprawiono defekt z niepoprawnym zwracaniem tłumaczeń produktów oraz kategorii w FrontAPI.
- Poprawiono defekt związany z niepoprawnym adresowaniem wewnętrznych odnośników w panelu administratora.
Ulepszenia
- Dodano domyślne uzupełnianie zakresu dat odbioru przesyłki podczas jej tworzenia w integracji z Apaczką.
Nowe funkcjonalności
- Dodano informację o kosztach dostawy produktu w feedzie produktowym XML dla Google Shopping. Dodano nowy typ dostawy – odbiór osobisty.