Jak pobrać fakturę VAT z Panelu klienta?

Zaloguj się do Panelu klienta. Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować. Przejdź do sekcji Konto, a następnie Zamówienia i faktury. Wybierz opcję Historia faktur. Na liście odszukaj interesującą Cię... Więcej »

Jak zmienić hasło dostępu do skrzynki e-mail?

Zmianę hasła dostępu do wybranej skrzynki e-mail możesz wykonać tylko za pomocą Panelu klienta. Oznacza to, że musisz posiadać dostęp do Panelu klienta, aby móc zmienić hasło dostępu do skrzynki... Więcej »

Jak sprawdzić skrzynkę przez Webmail?

Za pośrednictwem Panelu klienta możesz utworzyć skrzynki e-mail na swoim serwerze. Utworzoną w ten sposób skrzynkę e-mail możesz obsługiwać za pomocą programu do obsługi poczty (np. Outlook, Mozilla Thunderbird) lub... Więcej »

Nie pamiętam hasła do Panelu klienta – jak zmienić hasło?

Gdy nie pamiętasz hasła do Panelu klienta, ale posiadasz dostęp do swojej skrzynki e-mail (tej, której adres został podany jako kontaktowy przy koncie administratora), to możesz zresetować swoje hasło. Reset... Więcej »

Jak zalogować się do Panelu klienta?

Panel klienta dostępny jest pod adresem: https://cp.az.pl/   (Możesz też przejść do zakładki w prawym górnym rogu na stronie głównej https://az.pl).  Za jego pomocą możesz m.in.: zarządzać konfiguracją swoich domen;... Więcej »

Kategoria:

Popularne pytania

Parametry techniczne usług hostingowych w AZ.pl

Parametry bezpieczeństwa określają m.in. maksymalną ilość zasobów, z których użytkownik może skorzystać na serwerze wirtualnym. W artykule znajdziesz wszystkie niezbędne informacje, związane z parametrami bezpieczeństwa na serwerach AZ.pl. Spis treści:...

Gdzie znajdę ID konta w Panelu klienta AZ.pl?

ID klienta lub ID konta to numer identyfikacyjny klienta AZ.pl. Możesz go użyć m.in. podczas: kontaktu z Biurem Obsługi Klienta celem szybkiej identyfikacji konta, co do którego masz pytania lub...

Jak wykonać płatność online? 

Pierwszym krokiem, aby wykonać płatność online, jest zalogowanie się do panelu klienta AZ.pl. Możesz to zrobić po uzupełnieniu swojego loginu i hasła na stronie https://az.pl/login/. Jeżeli chcesz zakupić nową usługę,...

Jak zalogować się do Panelu klienta?

Panel klienta dostępny jest pod adresem: https://cp.az.pl/   (Możesz też przejść do zakładki w prawym górnym rogu na stronie głównej https://az.pl).  Za jego pomocą możesz m.in.: zarządzać konfiguracją swoich domen;...

Jak sprawdzić skrzynkę przez Webmail?

Za pośrednictwem Panelu klienta możesz utworzyć skrzynki e-mail na swoim serwerze. Utworzoną w ten sposób skrzynkę e-mail możesz obsługiwać za pomocą programu do obsługi poczty (np. Outlook, Mozilla Thunderbird) lub...

Dodawanie domeny do panelu AZ.pl

Dodawanie domeny do panelu AZ.pl ma uzasadnienie, np. w sytuacji w której chcesz wykonać delegację domeny na serwery DNS AZ.pl od innego operatora. Delegacja umożliwia przeniesienie obsługi technicznej przy jednoczesnym...

Jak dodać skrzynkę e-mail na hostingu w AZ.pl?

Za pośrednictwem Panelu klienta możesz utworzyć skrzynki e-mail, które będą funkcjonowały w adresach Twoich domen, które zostały przypisane do wybranego serwera. Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby sprawdzić jak utworzyć nową skrzynkę...

Jak zmienić hasło dostępu do skrzynki e-mail?

Zmianę hasła dostępu do wybranej skrzynki e-mail możesz wykonać tylko za pomocą Panelu klienta. Oznacza to, że musisz posiadać dostęp do Panelu klienta, aby móc zmienić hasło dostępu do skrzynki...

Jak pobrać fakturę VAT z Panelu klienta?

Zaloguj się do Panelu klienta. Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować. Przejdź do sekcji Konto, a następnie Zamówienia i faktury. Wybierz opcję Historia faktur. Na liście odszukaj interesującą Cię...
Generic filters
Filter by Article Categories

jak się zalogowaćjak zmienić hasłojak sprawdzić pocztękonfiguracja pocztyftp

lub