Jak pobrać fakturę VAT z Panelu klienta?

Zaloguj się do Panelu klienta. Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować. Przejdź do sekcji Konto, a następnie Zamówienia i faktury. Wybierz opcję Historia faktur. Na liście odszukaj interesującą Cię... Więcej »

Jak zmienić hasło dostępu do skrzynki e-mail?

Zmianę hasła dostępu do wybranej skrzynki e-mail możesz wykonać tylko za pomocą Panelu klienta. Oznacza to, że musisz posiadać dostęp do Panelu klienta, aby móc zmienić hasło dostępu do skrzynki... Więcej »

Jak sprawdzić skrzynkę przez Webmail?

Za pośrednictwem Panelu klienta możesz utworzyć skrzynki e-mail na swoim serwerze. Utworzoną w ten sposób skrzynkę e-mail możesz obsługiwać za pomocą programu do obsługi poczty (np. Outlook, Mozilla Thunderbird) lub... Więcej »

Nie pamiętam hasła do Panelu klienta – jak zmienić hasło?

Gdy nie pamiętasz hasła do Panelu klienta, ale posiadasz dostęp do swojej skrzynki e-mail (tej, której adres został podany jako kontaktowy przy koncie administratora), to możesz zresetować swoje hasło. Reset... Więcej »

Jak zalogować się do Panelu klienta?

Panel klienta dostępny jest pod adresem: https://cp.az.pl/   (Możesz też przejść do zakładki w prawym górnym rogu na stronie głównej https://az.pl).  Za jego pomocą możesz m.in.: zarządzać konfiguracją swoich domen;... Więcej »

Kategoria:

Skrzynki e-mail

Jak zmienić ustawienia głównej skrzynki pocztowej na hostingu?

Podczas konfiguracji usługi hostingowej masz możliwość zmieniać ustawienia zarówno poszczególnych kont e-mail użytkowników, np. ustawić przekierowanie poczty. Możesz wprowadzić także nowe ustawienia poczty w domenie, z góry decydując o przekierowaniu poczty przychodzącej na istniejące...

Numery portów używane w konfiguracji serwera AZ.pl

Ze względu na różnorodność konfiguracji aplikacji korzystających z zasobów serwera, czy to zew. programów do obsługi baz danych, poczty, dostępu FTP czy zarządzania CMS, może być konieczne podanie właściwego numeru...

Jak utworzyć skrzynkę z dostępem do serwera FTP?

Skrzynka e-mail stworzona na serwerze (hostingu) w AZ.pl może zyskać funkcjonalność dostępu do zasobów (plików) opublikowanych na tym serwerze. W ten sposób np. firma zewnętrzna projektująca stronę WWW będzie mogła...

Ustawienia przekierowania poczty w domenie

Przekierowanie poczty w domenie, umożliwia wskazanie adresu e-mail, na który będą przesyłane wszystkie wiadomości, wysłane na dowolny adres e-mail w ramach wybranej domeny. (np. dowolna-nazwa@domena.pl). Ustawienie przekierowania poczty w domenie spowoduje,...

Jak wyświetlić wszystkie skrzynki utworzone na serwerze?

Za pośrednictwem Panelu klienta możesz utworzyć skrzynki e-mail, które będą funkcjonowały w adresach Twoich domen, które zostały przypisane do wybranego serwera. Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby sprawdzić jak wyświetlić wszystkie skrzynki...

Jak zmienić ustawienia catch-all na serwerze?

Często zdarza się, że pod wpływem pośpiechu nadawca wysyła wiadomość e-mail na niepoprawny adres, np. „bbuiro@domena.pl”. W takim przypadku wiadomości e-mail do nas nie dotrze, a sam nadawca otrzyma zwrotną...
Generic filters
Filter by Article Categories

jak się zalogowaćjak zmienić hasłojak sprawdzić pocztękonfiguracja pocztyftp

lub