Jak pobrać fakturę VAT z Panelu klienta?

Zaloguj się do Panelu klienta. Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować. Przejdź do sekcji Konto, a następnie Zamówienia i faktury. Wybierz opcję Historia faktur. Na liście odszukaj interesującą Cię... Więcej »

Jak zmienić hasło dostępu do skrzynki e-mail?

Zmianę hasła dostępu do wybranej skrzynki e-mail możesz wykonać tylko za pomocą Panelu klienta. Oznacza to, że musisz posiadać dostęp do Panelu klienta, aby móc zmienić hasło dostępu do skrzynki... Więcej »

Jak sprawdzić skrzynkę przez Webmail?

Za pośrednictwem Panelu klienta możesz utworzyć skrzynki e-mail na swoim serwerze. Utworzoną w ten sposób skrzynkę e-mail możesz obsługiwać za pomocą programu do obsługi poczty (np. Outlook, Mozilla Thunderbird) lub... Więcej »

Nie pamiętam hasła do Panelu klienta – jak zmienić hasło?

Gdy nie pamiętasz hasła do Panelu klienta, ale posiadasz dostęp do swojej skrzynki e-mail (tej, której adres został podany jako kontaktowy przy koncie administratora), to możesz zresetować swoje hasło. Reset... Więcej »

Jak zalogować się do Panelu klienta?

Panel klienta dostępny jest pod adresem: https://cp.az.pl/   (Możesz też przejść do zakładki w prawym górnym rogu na stronie głównej https://az.pl).  Za jego pomocą możesz m.in.: zarządzać konfiguracją swoich domen;... Więcej »

Kategoria:

Poczta Webmail

Zmiany w poczcie AZ.pl (OX Webmail) 

Jeśli obsługujesz Pocztę AZ.pl przez OX Webmail, możesz zauważyć (teraz lub w ciągu najbliższych miesięcy) pewne zmiany. Wynikają one ze zmian serwerów obsługujących pocztę. Niektóre funkcje znajdziesz w innym miejscu....

Import i eksport książki adresowej

W prosty sposób możesz przenieść dane z książki adresowej Poczty az.pl do programu do obsługi poczty (np. Mozilla Thunderbird, Microsoft Outlook) lub na odwrót. To możliwe dzięki opcjom „Import” i...

Usuwanie wiadomości ze skrzynki e-mail

Podczas korzystania z naszej poczty za pomocą strony poczta.az.pl istnieje możliwość usuwania wiadomości e-mail ze swojej Skrzynki odbiorczej. Wiadomości można usuwać pojedynczo lub zaznaczając kilka, lub wszystkie pozycje. Usunięcie wiadomości...

Jak korzystać z poczty AZ.pl w przeglądarce?

Poczta AZ.pl umożliwia obsługę skrzynki e-mail zarówno za pomocą popularnych klientów poczty e-mail, np. Thunderbird, Outlook lub Windows Mail, a także z interfejsu Webmail - poczty AZ.pl w przeglądarce. Obsługa konta...

Jak ustawić podpis do wiadomości e-mail?

Zaloguj się do serwisu poczty AZ.pl swojego konta e-mail, Przejdź do sekcji Ustawienia –> Poczta –> Podpisy Dodaj nowy podpis lub ustaw domyślne podpisy dla wiadomości e-mail. Podczas dodawania nowego podpisu do wiadomości e-mail ustal jego nazwę...

Jak sprawdzić skrzynkę przez Webmail?

Za pośrednictwem Panelu klienta możesz utworzyć skrzynki e-mail na swoim serwerze. Utworzoną w ten sposób skrzynkę e-mail możesz obsługiwać za pomocą programu do obsługi poczty (np. Outlook, Mozilla Thunderbird) lub...

Obsługa i konfiguracja kalendarza w poczcie AZ.pl

Korzystanie z kalendarza, dodawanie spotkań/zdarzeń, znajduje zastosowanie nie tylko w organizowaniu swojego planu dnia, tygodnia, miesiąca i roku, ale także łatwego organizowania praca całych zespołów, np. w Twojej organizacji. Dzięki pełnej...

Gdzie mogę skonfigurować reguły wiadomości?

Zaloguj się do serwisu poczty AZ.pl swojego konta e-mail, Przejdź do sekcji Ustawienia --> Poczta --> Reguły filtrów, Włącz, wyłącz, edytuj już istniejące filtry lub Dodaj nową regułę. Edytuj ustawienia reguły wiadomości...

Jak włączyć autoresponder czyli asystenta nieobecności?

Zaloguj się do serwisu poczty AZ.pl swojego konta e-mail, Przejdź do sekcji Ustawienia --> Poczta --> Zawiadomienie o urlopie. Wskaż temat, tekst wiadomości, zakres działania (data). Możesz ustawić także, aby w przypadku częstej korespondencji z jednym...
Generic filters
Filter by Article Categories

jak się zalogowaćjak zmienić hasłojak sprawdzić pocztękonfiguracja pocztyftp

lub