Nagłówek i stopka strony – jak uzupełnić dodatkowe informacje i skorzystać z Profilu strony?


Nagłówek i stopka strony, to dwa charakterystyczne elementy witryny, które mogą się różnić/zmieniać w zależności od wybranego szablonu. Nagłówek i stopka są elementami dynamicznymi a ich modyfikacja (ewentualne ograniczenia) uzależniona jest od responsywności szablonu.

Informacje zawarte w nagłówku i stopce strony możemy wprowadzać ręcznie lub zautomatyzować ten proces, poprzez konfigurację Profilu strony WWW. Nie każdy szablon pozwala na rozbudowanie nagłówka i stopki strony, dlatego jeśli zależy Ci na ich modyfikacji, sprawdź dostępne szablony strony WWW i wybierz ten, który najlepiej realizuje Twoje potrzeby.

  1. Po wybraniu szablonu strony WWW, zobaczysz jego podgląd w oknie edycji.
  2. Skorzystaj z przycisku Widoczność, aby zobaczyć elementy ukryte na stronie.
  3. Wśród ukrytych i widocznych elementów, dostępne będą także elementy stałe, dodawane automatycznie do wybranego szablonu.
  4. Możesz ustawić ich widoczność.
  5. Możesz uzupełnić brakujące informacje.

Automatyczne uzupełnianie informacji w Nagłówku i stopce

Zgodnie z ostatnim punktem powyższej instrukcji, możesz ręcznie uzupełnić brakujące w modułach informacje.
Celem automatyzacji tego procesu, przejdź do:

  1. Przejdź do Menu, a następnie Ustawienia witryny.
  2. Wybierz sekcję Profil, aby rozpocząć uzupełnianie danych.
  3. Sekcja Profil podzielona jest na dwie podsekcje: Podstawowe informacje i Dane kontaktowe

Wprowadzone w Profilu dane, zostaną automatycznie wykorzystane do uzupełnienia wolnych pól w Nagłówku i stopce strony WWW.

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Filter by Article Categories
Program partnerski AZ.pl
Program partnerski> Certyfikaty SSL
Program partnerski: Domeny .pl
Program partnerski: Hosting WWW
Poczta e-mail w AZ.pl
Poczta Webmail
Konfiguracja programu pocztowego
Obsługa kont e-mail w panelu
OX Business - poczta dla firmy
Akademia AZ.pl
Popularne pytania
Rejestracja usług
Faktury i płatności
Obsługa panelu klienta
Logowanie i zmiana hasła
Użytkownicy panelu klienta
Konto i rozliczenia
Domeny
Hosting
Listy mailingowe
WebFTP
Serwery VPS
Skrzynki e-mail
Strony WWW (Kreator WWW)
Nowy Certyfikaty SSL
Pomoc i kontakt
Obsługa domeny internetowej
Obsługa hostingu WWW
Automatyczna instalacja CMS
Obsługa serwerów VPS
Zarządzanie VPS
Serwery VPS
Produkty i usługi
Bezpieczeństwo
G Suite - Poczta dla firm
Terminal płatniczy SumUp
Asystent AZ
Reklama internetowa
Poczta Xchange Pro
Tworzenie stron WWW
Sklep internetowy AZ.pl
RODO w sklepie internetowym
Panel sklepu
Produkty
Zamówienia
Klienci
Konfiguracja
Zamówienia i płatności
Opcje produktów
Promocja sklepu
Integracje
Systemy aukcyjne
Inne integracje
Porównywarki cen
Integracje partnerów
Inne zagadnienia
Modyfikacja wyglądu
Raporty i statystyki
Kwestie techniczne
Porady
Dodatki (Partnerzy + Store Manager)
Store Manager
Office 365
Fakturowanie
SEO rankingCoach
Kreator stron WWW
Hosting WordPress
Regulacje RODO
Pozostałe

jak się zalogowaćjak zmienić hasłojak sprawdzić pocztękonfiguracja pocztyftp

lub