Aktualizacja sklepów eShop (1.8.18 i 1.8.19)

Informujemy, że w dniach 26.02.2018 – 04.03.2018 roku wdrażana będzie aktualizacja sklepów eShop oznaczona numerem 1.8.18 i 1.8.19.

W czasie wykonywania aktualizacji, wszystkie sklepy internetowe pozostaną aktywne. W przypadku zaobserwowania niedogodności w działaniu usługi, zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.

Poniżej lista nowości, poprawek oraz usprawnień.

5.8.18

Ulepszenia

  • Poprawki związane z bezpieczeństwem sklepów na platformie

5.8.19

Ulepszenia

  • Dodano jednoznaczne komunikaty informujące klienta o powodach odrzucenia kuponu
  • Poprawiono wyświetlanie się kategorii i producentów w edycji oraz przy dodawaniu produktu
  • Dodano informację o istniejących (obecnych i przyszłych) promocjach produktu w edycji produktu w zakładce Promocje
  • Dodano możliwość zmiany rozmiaru obrazka za pomocą myszki w edytorze WYSiWYG
  • Poprawiono czytelność wydruku zamówienia
  • Dodano przycisk pozwalający na przejście do pierwszej lub ostatniej strony w przypadku kiedy wynik wyszukiwania lub kategoria posiada większą liczbę

Poprawki

  • Poprawiono błąd występujący przy próbie wysłania zapytania o produkt
  • Usprawniono działanie modułu “opcje przeglądania” w przypadku filtrowania po bardzo dużej ilości danych
  • Poprawiono błąd powodujący błędnie zwracaną informację o newsletterze
  • Poprawiono błąd występujący w koszyku przy wyborze dostawy Paczkomaty gdzie nie sprawdzano czy paczkomat obsługuje pobrania
  • Poprawiono błąd powodujący brak możliwości oznaczenia produktu jako “nowość”
  • Poprawiono błąd powodujący brak możliwości ponownego wystawienia produktu jako “sklep” z opcją “do wyczerpania zapasów”
  • Wprowadzono drobne poprawki widoku panelu administracyjnego na urządzeniach mobilnych
  • Poprawiono błąd występujący na karcie produktu gdzie jest włączony widok z zakładkami i jest aktywny moduł: komentarze Facebook
  • Poprawiono błąd występujący w filtrach, po zamknięciu popup z możliwością wyboru daty
  • Poprawiono błąd występujący na mniejszych ekranach po powiększeniu zdjęcia
  • Poprawiono działanie filtra zamówień dla zamówień złożonych w języku innym niż domyślny język sklepu
  • Wprowadzono drobne poprawki widoku w koszyku
  • Dodano sprawdzanie aktywności wariantu w porównywarce Google Product Search
  • Dodano walidację pola kategoria uniemożliwiając import produktów z kategorią bez nazwy
  • Usprawniono filtrowanie produktów po stanie alarmowym gdy stan alarmowy równy jest “0”
  • Usprawniono eksport zamówień do pliku csv aby złączone zamówienia były eksportowane jako jedno, utworzone z połączonych wcześniej zamówień
  • Poprawiono działanie okienka wyboru daty w aplikacjach
  • Usprawniono działanie plików XML dla porównywarek. Porównywarki, które były aktywne i została wyłączona ich aktywność nie będą dostępne po wejściu w link XML
  • Przywrócono w edycji zamówienia informacje o pobraniach pliku w przypadku produktów cyfrowych
  • Poprawiono wygląd formularza przy łączeniu wielu zamówień
  • Poprawiono skalowanie rozmiaru banera reklamowego umieszczonego w nagłówku oraz w module własnym
  • Poprawiono błąd występujący w edycji plików skórki w przeglądarce Chrome
  • Dodanie skalowania wpisanego przez administratora tekstu w modułach typu slider
  • Poprawiono błąd wyświetlania wypunktowania w opisie produktu występujący w skórkach klasycznych w przeglądarce Internet Explorer 10

API

  • Dodano możliwość filtrowania po translacjach dla zasobów związanych z wariantami
  • Usprawniono zwracane informacje przy próbie dodania produktu ponad limit licencji
  • Poprawiono błąd, który zwracał informacje o produktach w zamówieniach, które zostały złączone

Zmiany w stylach graficznych

 

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Filter by Article Categories
Program partnerski AZ.pl
Program partnerski> Certyfikaty SSL
Program partnerski: Domeny .pl
Program partnerski: Hosting WWW
Poczta e-mail w AZ.pl
Poczta Webmail
Konfiguracja programu pocztowego
Obsługa kont e-mail w panelu
OX Business - poczta dla firmy
Akademia AZ.pl
Popularne pytania
Rejestracja usług
Faktury i płatności
Obsługa panelu klienta
Logowanie i zmiana hasła
Użytkownicy panelu klienta
Konto i rozliczenia
Domeny
Hosting
Listy mailingowe
WebFTP
Serwery VPS
Skrzynki e-mail
Strony WWW (Kreator WWW)
Nowy Certyfikaty SSL
Pomoc i kontakt
Obsługa domeny internetowej
Obsługa hostingu WWW
Automatyczna instalacja CMS
Obsługa serwerów VPS
Zarządzanie VPS
Serwery VPS
Produkty i usługi
Bezpieczeństwo
G Suite - Poczta dla firm
Terminal płatniczy SumUp
Asystent AZ
Reklama internetowa
Poczta Xchange Pro
Tworzenie stron WWW
Sklep internetowy AZ.pl
RODO w sklepie internetowym
Panel sklepu
Produkty
Zamówienia
Klienci
Konfiguracja
Zamówienia i płatności
Opcje produktów
Promocja sklepu
Integracje
Systemy aukcyjne
Inne integracje
Porównywarki cen
Integracje partnerów
Inne zagadnienia
Modyfikacja wyglądu
Raporty i statystyki
Kwestie techniczne
Porady
Dodatki (Partnerzy + Store Manager)
Store Manager
Office 365
Fakturowanie
SEO rankingCoach
Kreator stron WWW
Hosting WordPress
Regulacje RODO
Pozostałe

jak się zalogowaćjak zmienić hasłojak sprawdzić pocztękonfiguracja pocztyftp

lub