Aktualizacja sklepów eShop AZ do wersji 5.19.10/5.19.12/5.19.13

Informujemy, że w dnia 19.09.2019 wdrażana będzie aktualizacja do sklepów internetowych w AZ.pl

W czasie wykonywania aktualizacji, wszystkie sklepy internetowe pozostaną aktywne. W przypadku zaobserwowania niedogodności w działaniu usługi, zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.

Poniżej lista nowości, usprawnień oraz poprawek w ramach aktualizacji:

5.19.10

Ulepszenia

  • Dostosowano integrację z systemem Allegro do zmian w ramach przesyłek typu poczta polska
  • Dodano możliwość wyświetlania daty dodania plików do pliku oraz bloga – edycja pliku tpl
  • Usunięto możliwość zarządzania aukcją, która nie posiada numeru w integracji Allegro
  • Dodano możliwość używania znaczników adresu w szablonie wiadomości e-mail typu “potwierdzenie rejestracji”
  • Dodano funkcjonalność automatycznego oznaczania płatności za pobraniem dla zamówień z Allegro

Poprawki

  • Poprawiono defekt związany z niedostępnością strony “Integracje własne”
  • Poprawiono błąd z niepoprawną aktualizacją statusu płatności zamówień pochodzących z Allegro
  • Poprawiono defekt występowania niepoprawnych kolorów głównego wykresu na pulpicie w panelu administracyjnym
  • Poprawiono błąd występujący podczas tworzenia paragonu fiskalnego VAT w integracji wFirma
  • Poprawiono defekt związany z niepoprawnym określaniem języka importowanych zamówień z Allegro
  • Poprawiono defekt braku odpowiedniego przeliczania cen występujący podczas synchronizacji kursów walut
  • Poprawiono defekt występowania niepoprawnych miniaturek zdjęć produktów w plikach XML dla porównywarek cenowych
  • Poprawiono błąd związany z brakiem możliwości podglądu nieaktywnych stron informacyjnych z poziomu panelu administratora
  • Usunięto defekt związany z występowaniem przekierowania na język, który nie istnieje w sklepie
  • Usunięto defekt związany z nieprawidłowym wyświetlaniem opcji “oznacz jako opłacone” dla zamówień z statusem opłacone
  • Usunięto defekt związany z zapisywaniem promocji bez daty zakończenia
  • Usunięto defekt polegający na braku możliwości podglądu aukcji
  • Usunięto defekt związany z wyświetlaniem niewłaściwej waluty zamówienia w raportach płatności
  • Poprawiony defekt związany z duplikowaniem kontrahentów w systemie wFirma pochodzących z zamówień złożonych bez rejestracji
  • Wprowadzono usprawnienia w snippetach oraz metafieldach
  • Usunięto defekt związane z niepoprawnym tworzeniem skrótu aplikacji PWA na urządzeniach z systemem iOS
  • Usunięto problem związany z niepoprawnym skracaniem adresów podczas tworzenia przesyłki dla Poczty Polskiej
  • Usunięto defekt związany z brakiem dostępności edytora HTML podczas tworzenia wiadomości w podglądzie zamówienia
  • Usunięto defekt związany z błędnym przekierowaniem użytkownika po zalogowaniu do panelu klienta

API

  • Poprawiono defekt związany z błędnie określaną datą wysyłki podczas tworzenia zamówień przez API
  • Usprawniono działanie filtrów w zasobach REST API
  • Poprawiono błąd związany z brakiem odblokowywania obiektu z zasobu ‘orders’ po edycji przez API
  • Poprawiono działanie pól ‘tax’ i ‘tax_value’ w zasobie ‘order-products’ w REST API
  • Dodano możliwość wykonywania masowych akcji poprzez REST API.

5.19.12

Ulepszenia

  • Usunięto możliwość wznawiania aukcji typu licytacja. Zablokowano również możliwość wznawiania aukcji “Kup teraz” w sytuacji gdy liczba sprzedanych sztuk jest równa liczbie wystawionych
  • Poprawiono działanie mechanizmu podglądu wiadomości e-mail pod kątem wyświetlania zawartość wraz z szablonem

Poprawki

  • Poprawiono defekt niepoprawnego formatowania adresu zawierającego polskie znaki, występujący podczas tworzenia przesyłki w integracji z Pocztą Polską
  • Poprawiono defekt nieprawidłowego wyświetlania widoku w panelu administracyjnym, występujący podczas tworzenia nowego szablonu wiadomości e-mail
  • Poprawiono defekt nieprawidłowego wyświetlania pola wyszukiwarki na urządzeniach mobilnych
  • Poprawiono defekt nieprawidłowego wyświetlania pozycji na liście wiadomości automatycznych
  • Poprawiono defekt nieprawidłowego działania menadżera postępu występujący podczas wystawiania aukcji w integracji z Allegro
  • Poprawiono defekt nieaktualizowania pliku sitemap po zmianie ustawień pozycjonowania
  • Poprawiono defekt nieprawidłowego wyświetlania komunikatu podczas dodawania produktów do zamówienia w panelu administratora

5.19.13 

Nowe funkcjonalności

  • Poprawiono wydajność działania filtrów, multiakacji oraz list. Dodano odnośnik do ostatniej strony na listach obiektów
  • Usprawniono proces pobierania informacji na temat aukcji – Kolejny etap przejścia na REST API Allegro

Ulepszenia

  • Dodano obsługę plików SVG
  • Poprawiono działanie walidacji numeru NIP dla użytkowników z Austrii

Poprawki

  • Poprawiono błąd występujący podczas tworzenia paragonu fiskalnego VAT w integracji wFirma
  • Poprawiono wyświetlanie listy produktów w edycji zestawu
  • Zablokowano możliwość usunięcia nieaktywnego języka polskiego za pomocą multiakcji
  • Poprawiono defekt związany z publikowaniem i zakańczaniem aukcji zlecanych przy pomocy multiakcji
  • Poprawiono adres odnośnika do cenników dostaw w integracji z usługą Allegro
  • Poprawiono defekt prezentowania niespójnych danych na temat transakcji wykonanych przez PayU
  • Usunięto defekt związany z nie wyświetlaniem punktów odbioru e-nadawcy Poczty Polskiej w przeglądarce Firefox
  • Poprawiono komunikat występujący podczas próby wypisania nieistniejącego adresu e-mail z newslettera

Zmiany w stylach graficznych:

  • Skórka responsywna:

RevisionsDiff_rwd_az_5.19.12_5.19.13

  • Skórka klasyczna:

RevisionsDiff_az_red_5.19.12_5.19.13

 

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie
Szukaj
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Filter by Article Categories
Poczta e-mail w AZ.pl
Poczta Webmail
Konfiguracja programu pocztowego
Obsługa kont e-mail w panelu
OX Business - poczta dla firmy
Akademia AZ.pl
Popularne pytania
Rejestracja usług
Faktury i płatności
Obsługa panelu klienta
Logowanie i zmiana hasła
Użytkownicy panelu klienta
Konto i rozliczenia
Domeny
Hosting
Listy mailingowe
WebFTP
Serwery VPS
Skrzynki e-mail
Strony WWW (Kreator WWW)
Nowy Certyfikaty SSL
Pomoc i kontakt
Obsługa domeny internetowej
Obsługa hostingu WWW
Automatyczna instalacja CMS
Obsługa serwerów VPS
Zarządzanie VPS
Serwery VPS
Produkty i usługi
G Suite - Poczta dla firm
Terminal płatniczy SumUp
Asystent AZ
Reklama internetowa
Poczta Xchange Pro
Tworzenie stron WWW
Sklep internetowy AZ.pl
RODO w sklepie internetowym
Panel sklepu
Produkty
Zamówienia
Klienci
Konfiguracja
Zamówienia i płatności
Opcje produktów
Promocja sklepu
Integracje
Systemy aukcyjne
Inne integracje
Porównywarki cen
Integracje partnerów
Inne zagadnienia
Modyfikacja wyglądu
Raporty i statystyki
Kwestie techniczne
Porady
Dodatki (Partnerzy + Store Manager)
Store Manager
Office 365
Fakturowanie
SEO rankingCoach
Kreator stron WWW
Hosting WordPress
Regulacje RODO
Dawne AZ.pl

jak się zalogowaćjak zmienić hasłojak sprawdzić pocztękonfiguracja pocztyftp

lub