Jak pobrać fakturę VAT z Panelu klienta?
Zaloguj się do Panelu klienta. Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować. Przejdź do sekcji Konto, a następnie Zamówienia i faktury. Wybierz opcję Historia faktur. Na liście odszukaj interesującą Cię... Więcej »
Jak zmienić hasło dostępu do skrzynki e-mail?
Zmianę hasła dostępu do wybranej skrzynki e-mail możesz wykonać tylko za pomocą Panelu klienta. Oznacza to, że musisz posiadać dostęp do Panelu klienta, aby móc zmienić hasło dostępu do skrzynki... Więcej »
Jak sprawdzić skrzynkę przez Webmail?
Za pośrednictwem Panelu klienta możesz utworzyć skrzynki e-mail na swoim serwerze. Utworzoną w ten sposób skrzynkę e-mail możesz obsługiwać za pomocą programu do obsługi poczty (np. Outlook, Mozilla Thunderbird) lub... Więcej »
Nie pamiętam hasła do Panelu klienta – jak zmienić hasło?
Gdy nie pamiętasz hasła do Panelu klienta, ale posiadasz dostęp do swojej skrzynki e-mail (tej, której adres został podany jako kontaktowy przy koncie administratora), to możesz zresetować swoje hasło. Reset... Więcej »
Jak zalogować się do Panelu klienta?
Panel klienta dostępny jest pod adresem: https://cp.az.pl/ (Możesz też przejść do zakładki w prawym górnym rogu na stronie głównej https://az.pl). Za jego pomocą możesz m.in.: zarządzać konfiguracją swoich domen;... Więcej »