Jak pobrać fakturę VAT z Panelu klienta?

Zaloguj się do Panelu klienta. Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować. Przejdź do sekcji Konto, a następnie Zamówienia i faktury. Wybierz opcję Historia faktur. Na liście odszukaj interesującą Cię... Więcej »

Jak zmienić hasło dostępu do skrzynki e-mail?

Zmianę hasła dostępu do wybranej skrzynki e-mail możesz wykonać tylko za pomocą Panelu klienta. Oznacza to, że musisz posiadać dostęp do Panelu klienta, aby móc zmienić hasło dostępu do skrzynki... Więcej »

Jak sprawdzić skrzynkę przez Webmail?

Za pośrednictwem Panelu klienta możesz utworzyć skrzynki e-mail na swoim serwerze. Utworzoną w ten sposób skrzynkę e-mail możesz obsługiwać za pomocą programu do obsługi poczty (np. Outlook, Mozilla Thunderbird) lub... Więcej »

Nie pamiętam hasła do Panelu klienta – jak zmienić hasło?

Gdy nie pamiętasz hasła do Panelu klienta, ale posiadasz dostęp do swojej skrzynki e-mail (tej, której adres został podany jako kontaktowy przy koncie administratora), to możesz zresetować swoje hasło. Reset... Więcej »

Jak zalogować się do Panelu klienta?

Panel klienta dostępny jest pod adresem: https://cp.az.pl/   (Możesz też przejść do zakładki w prawym górnym rogu na stronie głównej https://az.pl).  Za jego pomocą możesz m.in.: zarządzać konfiguracją swoich domen;... Więcej »

Kategoria:

Obsługa panelu klienta

Artykuły w kategorii: Obsługa panelu klienta

Jak opłacić usługi tradycyjnym przelewem bankowym?

Za pośrednictwem Panelu klienta możesz opłacić Twoje usługi oraz zamówienia (np. przedłużenie serwera lub zamówienia zwiększenia zasobów). Zamówienia przedłużenia usług mogą być generowane automatycznie lub manualnie przez Klienta. Dopiero po...

Jak przenieść stronę WWW do nowego AZ.pl?

Jak przenieść stronę WWW, która nie korzysta z bazy danych, np. MySQL? Jak przenieść stronę WWW, która korzysta z bazy danych, np. MySQL? Jak przenieść stronę WWW, która nie korzysta...

Jak przenieść skrzynki e-mail do nowego AZ.pl?

W poniższym artykule znajdziesz odpowiedź na najczęściej pojawiające się pytanie podczas zmiany serwera. W przypadku chęci zarejestrowania serwera w nowym AZ.pl, możesz przenieść zawartość skrzynek e-mail ze starego serwera. Jak...

Do czego służy opcja automatycznego odnowienia usługi?

Opcja automatycznego odnawiania usługi jest domyślnie włączona. Przy kończącym się okresie abonamentowym: zostanie wygenerowane automatyczne zamówienie na kolejny, wybrany okres rozliczeniowy -możesz je opłacić w dowolnym momencie, zostanie automatycznie opłacone...

Jak sprawdzić historię logowań do mojego konta?

Informacje na temat ostatnich historii logowań do Twojego konta możesz sprawdzić w Panelu klienta. Po zalogowaniu, możesz sprawdzić historię logowań do Panelu klienta dla wybranego użytkownika. Aby sprawdzić kto ostatnio...

Jak wyłączyć użytkownikowi dostęp do Panelu klienta?

Panel klienta jest wielofunkcyjnym systemem, który pozwala na efektywne zarządzanie kontem klienta. Możesz tworzyć nowych użytkowników, którzy będą mieli dostęp do Twojego konta w Panelu klienta. Możesz dodać wielu użytkowników...
Generic filters
Filter by Article Categories

jak się zalogowaćjak zmienić hasłojak sprawdzić pocztękonfiguracja pocztyftp

lub