Jak pobrać fakturę VAT z Panelu klienta?

Zaloguj się do Panelu klienta. Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować. Przejdź do sekcji Konto, a następnie Zamówienia i faktury. Wybierz opcję Historia faktur. Na liście odszukaj interesującą Cię... Więcej »

Jak zmienić hasło dostępu do skrzynki e-mail?

Zmianę hasła dostępu do wybranej skrzynki e-mail możesz wykonać tylko za pomocą Panelu klienta. Oznacza to, że musisz posiadać dostęp do Panelu klienta, aby móc zmienić hasło dostępu do skrzynki... Więcej »

Jak sprawdzić skrzynkę przez Webmail?

Za pośrednictwem Panelu klienta możesz utworzyć skrzynki e-mail na swoim serwerze. Utworzoną w ten sposób skrzynkę e-mail możesz obsługiwać za pomocą programu do obsługi poczty (np. Outlook, Mozilla Thunderbird) lub... Więcej »

Nie pamiętam hasła do Panelu klienta – jak zmienić hasło?

Gdy nie pamiętasz hasła do Panelu klienta, ale posiadasz dostęp do swojej skrzynki e-mail (tej, której adres został podany jako kontaktowy przy koncie administratora), to możesz zresetować swoje hasło. Reset... Więcej »

Jak zalogować się do Panelu klienta?

Panel klienta dostępny jest pod adresem: https://cp.az.pl/   (Możesz też przejść do zakładki w prawym górnym rogu na stronie głównej https://az.pl).  Za jego pomocą możesz m.in.: zarządzać konfiguracją swoich domen;... Więcej »

Kategoria:

Skrzynki e-mail

Konfiguracja programu do obsługi poczty w Windows 8

Wprowadzenie Instrukcja konfiguracji programu do obsługi poczty w systemie operacyjnym Windows 8. Jak zmienić protokół pocztowy z IMAP na POP3 lub odwrotnie? Wprowadzenie Poniżej znajdziesz krótką pomoc w konfiguracji programu...

Konfiguracja programu pocztowego – Mozilla Thunderbird

Instrukcja konfiguracji Mozilla Thunderbird - pierwsze uruchomienie Instrukcja konfiguracji Mozilla Thunderbird - kolejne uruchomienie Czy mogę zmienić protokół pocztowy z IMAP na POP3, lub odwrotnie? Jak zmienić numery portów po...

Jak skonfigurować program do obsługi poczty?

Po utworzeniu  lub rejestracji konta poczty elektronicznej w AZ.pl możesz rozpocząć korzystanie z niej zarówno poprzez system Webmail, tj. klienta poczty w przeglądarce internetowej, a także skonfigurować dowolny program do...

Jak włączyć autoresponder na skrzynce e-mail?

Autoresponder pozwala na uruchomienie automatycznej odpowiedzi na wiadomości wysłane na skrzynkę e-mail. Jest to szczególnie przydatne w sytuacji, gdy nie możesz w danym momencie udzielić szybkiej odpowiedzi (np. gdy jesteś...

Jak zmienić ustawienia catch-all na skrzynce e-mail?

Często zdarza się, że pod wpływem pośpiechu nadawca wysyła wiadomość e-mail na niepoprawny adres, np. „bbuiro@domena.pl”. W takim przypadku wiadomości e-mail do nas nie dotrze, a sam nadawca otrzyma zwrotną...

Jak przekierować wiadomości przychodzące na skrzynkę?

Wiadomości przychodzące na skrzynkę e-mail mogą zostać automatycznie przekierowywane na inne adresy e-mail, które ustawisz w Panelu klienta. Sprawdź poniżej, jak włączyć przekierowanie poczty z jednego adresu e-mail na drugi....
Generic filters
Filter by Article Categories

jak się zalogowaćjak zmienić hasłojak sprawdzić pocztękonfiguracja pocztyftp

lub