Aktualizacja eShop AZ do wersji 5.20.1

Informujemy, że w dniu 29 stycznia wdrażana będzie aktualizacja sklepów internetowych w AZ.pl

W czasie wykonywania aktualizacji, wszystkie sklepy internetowe pozostaną aktywne. W przypadku zaobserwowania niedogodności w działaniu usługi, zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.

Poniżej lista poprawek w ramach aktualizacji:

Nowe funkcjonalności

  • Dodano funkcjonalność wyświetlania informacji o kosztach dostawy dla produktu / wariant magazynowy na karcie produktu. Szerszy opis funkcjonalności w artykule
  • Poprawiono proces tworzenia oferty na Allegro: przywrócono mechanizm przeliczania ilości znaków w tytule oferty, przywrócono funkcję podglądu szablonu, dodano funkcjonalność automatycznego pobierania kategorii i atrybutów gdy numer EAN jest ofertą w Allegro,
  • poprawiono widok okna wystawiania wielu ofert na Allegro za pomocą multiakcji

Poprawki

  • Usunięto defekt związany z brakiem możliwości dokonania zwrotu należności w części zamówień
  • Usunięto defekt ucinania wartości zawierającej znak przecinka, podczas tworzenia promocji za pomocą multiakcji
  • Usprawniono proces wykonywania zadań w integracji z Allegro
  • Usunięto defekt występujący podczas tworzenia innego dokumentu w integracji z wFirmą
  • Usunięto defekt braku aktualizacji cen produktów w innej walucie po zmianie kursu pobranego z NBP poprzez multiakcje
  • Usunięto defekt związany z błędnym wyświetlaniem się pola wyboru daty w formularzu tworzenia przesyłek dla Poczty Polskiej
  • Usunięto defekt związany z brakiem wyświetlania pola wyszukiwarki na urządzeniach mobilnych w sytuacji gdy pole wyszukiwarki jest wyłączone w nagłówku w wersji desktopowej.
  • Poprawiono działanie modułu “Ostatnio oglądane”
  • Usunięto defekt związany z możliwością ręcznego dodania zestawu do zamówienia, mimo braku wystarczającej ilości składowych na magazynie
  • Usunięto defekt związany z nieprawidłowym działaniem przekierowań powiązanych z użyciem własnych adresów URL w producentach, kategoriach produktów oraz kategoriach bloga
  • Usunięto defekt związany z brakiem oznaczania błędnie wypełnionego konkretnego pola w formularzu tworzenia wiadomości automatycznej w panelu administracyjnym

Ulepszenia

  • Usunięto z pliku XML dla CENEO produkty, których nie można zakupić w sklepie
  • Zablokowano możliwości edycji profilu importu / exportu CSV przez kilku administratorów jednocześnie

API

  • Usunięto defekt występujący podczas dodawania produktu niepowiązanego z magazynem do zamówienie przez REST API. Błąd skutkował dodawaniem pozycji do zamówienia i ilością 0.
  • Dodano informację o opakowaniu produktu w zasobie getProducts() – Front REST API
  • Dodano informację o kosztach dostawy dla produktów, wariantów magazynowych oraz zestawów w Front API

Zmiany w stylach graficznych:

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie
Generic filters
Filter by Article Categories

jak się zalogowaćjak zmienić hasłojak sprawdzić pocztękonfiguracja pocztyftp

lub