Przeniesienie Kreatora stron WWW na udoskonaloną platformę technologiczną


W związku z nieustannym ulepszaniem naszych usług, w najbliższym czasie przeniesiemy Twoją usługę Kreatora na nową, udoskonaloną platformę technologiczną.

W ramach nowej platformy:
-> wygodniejsza obsługa na każdym urządzeniu,
-> łatwiejsze zarządzanie usługami,
-> nowoczesny wygląd.

Spis treści

 

Jak przebiegnie migracja?

  1. Minimum 14 dni przed rozpoczęciem migracji otrzymasz od nas wiadomość e-mail, w której znajdziesz planowany termin migracji, a także informację o tym, co należy przenieść samodzielnie.
  2. Po migracji konieczna będzie zmiana serwerów DNS Twojej domeny. Jeśli do tej pory kierowała ona na serwery DNS AZ.pl, zmianę wykona nasz zespół migracyjny. Jednak w przypadku, gdy domena jest skierowana na zewnętrzne serwery DNS, ich zmiana musi zostać wykonana przez Ciebie. Podobnie w przypadku, gdy posiadasz domenę zarejestrowaną u innego operatora.
    Pamiętaj, że propagacja zmiany serwerów DNS może trwać do 48h. W tym czasie Twoja strona WWW i poczta e-mail mogą nie działać.
  3. Po zakończonym przeniesieniu otrzymasz od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem zakończenia migracji, a także instrukcją logowania do Kreatora.
  4. Jeśli w ciągu 14 dni od zakończenia migracji nie zgłosisz żadnych nieprawidłowości, poprzednia usługa zostanie usunięta.

Jakie dane muszę przenieść samodzielnie?

Przeniesiona nie zostanie konfiguracja skrzynek e-mail, tj. książki adresowe, listy mailingowe, konfiguracje filtrów oraz antyspamu, aliasy kont. Podobnie w przypadku poczty pobranej protokołem POP3 za pomocą programu pocztowego.
Jeśli chcesz zachować te dane, niezbędne będzie przeniesienie ich samodzielnie. W tym celu przed migracją wykonaj kopię zapasową.

Jak zmienić serwery DNS domeny?

Jeśli Twoja domena skierowana jest na serwery DNS inne niż AZ.pl lub zarejestrowana u innego operatora, zmiana musi być wykonana po stronie zewnętrznego dostawcy.
Adresy serwerów, na które należy skierować domenę:
ns6.az.pl
ns7.az.pl
ns8.az.pl
Pamiętaj, by dokonać zmiany po zakończeniu migracji.

Jak skonfigurować pocztę e-mail po zakończeniu przeniesienia?

Po zakończeniu migracji zaloguj się do Panelu Klienta i zmień hasło do skrzynek. Instrukcję zmiany hasła znajdziesz tutaj. >>

W przypadku programu pocztowego lub aplikacji na urządzeniu mobilnym, poza hasłem należy zaktualizować także serwery pocztowe. Pomocny może okazać się artykuł znajdujący się pod tym linkiem. >>

Jak zalogować się do nowej usługi Kreatora?

Logowanie po migracji odbywa się przy pomocy adresu https://login.webmaker.az.pl/. Dane do logowania znajdziesz w Panelu Klienta po przejściu do szczegółów usługi, w kaflu FTP wybierając opcje, a następnie WebFTP. Po przejściu do zawartości serwera FTP odszukaj plik o nazwie Logowanie do Kreatora.txt.

  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie
Generic filters
Tylko dokładne dopasowania
Szukaj w tytułach
Szukaj w treści
Filter by Article Categories
Program partnerski AZ.pl
Program partnerski: Hosting WWW
Program partnerski> Certyfikaty SSL
Program partnerski: Domeny .pl
Poczta e-mail w AZ.pl
Poczta Webmail
Konfiguracja programu pocztowego
Obsługa kont e-mail w panelu
OX Business - poczta dla firmy
Akademia AZ.pl
Popularne pytania
Rejestracja usług
Faktury i płatności
Obsługa panelu klienta
Logowanie i zmiana hasła
Użytkownicy panelu klienta
Konto i rozliczenia
Domeny
Hosting
Listy mailingowe
WebFTP
Serwery VPS
Skrzynki e-mail
Strony WWW (Kreator WWW)
Nowy Certyfikaty SSL
Pomoc i kontakt
Obsługa domeny internetowej
Obsługa hostingu WWW
Automatyczna instalacja CMS
Obsługa serwerów VPS
Zarządzanie VPS
Serwery VPS
Produkty i usługi
Bezpieczeństwo
G Suite - Poczta dla firm
Terminal płatniczy SumUp
Asystent AZ
Reklama internetowa
Poczta Xchange Pro
Tworzenie stron WWW
Sklep internetowy AZ.pl
RODO w sklepie internetowym
Panel sklepu
Produkty
Zamówienia
Klienci
Konfiguracja
Zamówienia i płatności
Opcje produktów
Promocja sklepu
Integracje
Systemy aukcyjne
Inne integracje
Porównywarki cen
Integracje partnerów
Inne zagadnienia
Modyfikacja wyglądu
Raporty i statystyki
Kwestie techniczne
Porady
Dodatki (Partnerzy + Store Manager)
Store Manager
Office 365
Fakturowanie
SEO rankingCoach
Kreator stron WWW
Hosting WordPress
Regulacje RODO
Pozostałe

jak się zalogowaćjak zmienić hasłojak sprawdzić pocztękonfiguracja pocztyftp

lub