Zmianę hasła dostępu do wybranej skrzynki e-mail możesz wykonać tylko za pomocą Panelu klienta. Oznacza to, że musisz posiadać dostęp do Panelu klienta, aby móc zmienić hasło dostępu do skrzynki e-mail, która została utworzona na Twoim serwerze.
Jak zmienić hasło do skrzynki e-mail?
- Zaloguj się do Panelu klienta.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.
- Przejdź do sekcji: Poczta, która znajduje się po lewej stronie ekranu.
- Na ekranie kliknij nazwę skrzynki e-mail, dla której chcesz zmienić hasło lub przejdź do edycji ustawień wybierając opcje z menu.
- W sekcji: Zmień hasło wpisz nowe hasło dostępu do skrzynki e-mail.
- Kliknij przycisk: Zapisz pod formularzem, aby zmienić hasło dostępu do wybranej skrzynki e-mail. Kliknięcie strzałki w prawo przy polu do wpisania hasła powoduje wygenerowanie losowego silnego hasła. Aby wprowadzić własne hasło, wpisz je w polu i kliknij przycisk Zapisz.