Jak zmienić termin wysyłki dla produktu?

Podczas prowadzenia sklepu internetowego możesz zmienić termin wysyłki dla produktu (np. zmiana terminu wysyłki spowodowana brakiem towaru). Za pomocą Panelu sklepu możesz zmodyfikować informacje o terminach wysyłki, które wyświetlane są na kartach produktów.

Aby zmienić termin wysyłki dla jednego produktu:

  1. Zaloguj się do Twojego Panelu sklepu.
  2. Przejdź do opcji menu Asortyment -> Magazyn.
  3. Korzystając z filtru nad listą produktów wyświetl produkt, dla którego chcesz zmienić termin wysyłki.
  4. W kolumnie Termin wysyłki kliknij w ustawioną wartość, aby dokonać jej zmiany.
  5. Nowa wartość zostanie zapamiętana automatycznie.
  6. Edycji możesz dokonać także, przechodząc do karty produktu. Kliknij  przycisk koła zębatego, następnie przejdź do ustawień produktu.
  7. Odszukaj opcję Wysyłka. Zmiany zachowaj klikając przycisk Zapisz.

Aby zmienić termin wysyłki dla wielu produktów:

  1. Korzystając z filtru nad listą produktów wyświetl produkty, dla których chcesz zmienić termin wysyłki.
  2. Zaznacz opcję (checkbox) przy wybranych produktach.
  3. Za pośrednictwem opcji Akcje (górna część ekranu), wybierz zmień termin wysyłki.
  4. Z pola, które pojawiło się obok, wybierz jaki ma być ustawiony termin wysyłki produktu.
  5. Kliknij przycisk Wykonaj, aby zmienić termin wysyłki dla wybranych produktów.
Jeśli chcesz wprowadzić dodatkowe terminy wysyłki lub dokonać edycji już istniejących, przejdź do opcji głównego menu Konfiguracja -> Asortyment -> Wysyłka.
  • Czy artykuł był pomocny ?
  • Tak   Nie
Generic filters
Filter by Article Categories

jak się zalogowaćjak zmienić hasłojak sprawdzić pocztękonfiguracja pocztyftp

lub