Jako administrator sklepu w dowolnym momencie możesz zarządzać programem lojalnościowym (w tym produktami, które można wymienić za punkty, ilością przyznanych punktów, a także złożonymi zamówieniami na wymianę punktów).
Program lojalnościowy, a w raz z nim złożone zamówienia na wymianę punktów na produkty, dostępne są w osobnej sekcji panelu administracyjnego. Klient sklepu, który złożył zamówienie na produkt w ramach zgromadzonych punktów, wykonuje taką operację w panelu swojego konta na stronie sklepu internetowego.
Jako administrator sklepu otrzymujesz powiadomienie o złożonym zamówieniu. Nie jest ono jednak widoczne na liście zamówień, ani nie jest wystawiana PRO FORMA czy też Faktura VAT. Złożone zamówienie możesz zrealizować, oznaczając to zamówienie odpowiednim statusem.
- Zaloguj się do Twojego Panelu sklepu.
- Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować.
- Przejdź do sekcji menu KONFIGURACJA –> MARKETING –> PROGRAM LOJALNOŚCIOWY, a następnie po lewej stronie ekranu wybierz Wymiana punktów na produkty.
- W nowym widoku zostanie wyświetlona lista zamówień jakie złożyli klienci sklepu na wymianę punktów na produkty. W tym miejscu możesz sprawdzić kto i kiedy złożył zamówienie, jakie produkty zostały wybrane oraz ile punktów zostało wykorzystanych na złożenie danego zamówienia.
- Jeśli akceptujesz wymianę punktów, wybrane zamówienie możesz oznaczyć w polu Wymieniono: TAK/NIE.
[ALERT]Zaakceptowanie wymiany i zmiana statusu na TAK/NIE, jest informacją widoczną tylko dla administratora sklepu. Nie powoduje to przesłania żadnego dodatkowego potwierdzenia, ani zmian w konfiguracji sklepu. W panelu klienta zamówienie otrzyma status Wymieniono.[/ALERT]
- Po zaakceptowaniu wymiany punktów na produkty, na koncie klienta pojawi się dodatkowa informacja o zrealizowanej wymianie.