Informujemy, że dnia 11 czerwca 2019 r. wdrażana będzie aktualizacja do sklepów internetowych w AZ.pl zarejestrowanych od 06 listopada 2018 r. Sklepy zarejestrowane przed wskazaną datą zaktualizowane zostaną w późniejszym terminie.
W czasie wykonywania aktualizacji, wszystkie sklepy internetowe pozostaną aktywne. W przypadku zaobserwowania niedogodności w działaniu usługi, zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta.
Poniżej lista nowości, usprawnień oraz poprawek w ramach aktualizacji:
Poprawki
- Poprawiono defekt występujący przy tworzeniu przesyłek InPost Allegro dla zamówień złączonych.
- Poprawiono łączenie zamówień allegro zawierające zestawy sklepowe.
- Poprawiono wyświetlanie licznika rat Santander.
Ulepszenia
- Usunięto możliwość wykorzystania własnego klucza web_api w integracji z systemem Allegro.
Nowe funkcjonalności
- Dodano możliwość tworzenie i używania zestawów filtrów na listach w panelu administratora.
- Wprowadzono nowy mechanizm wykonywania multiakcji. Dodano możliwość zlecania akcji w czasie przyszłym. Dodano nowe multiakcje na listach w panelu administracyjnym.
- Zablokowano działanie przeglądarki Internet Explorer w panelu administratora. Usprawniono wyświetlanie list w panelu administratora. Dodano obsługę zmiany ilości elementów na listach. Dodano nowe opcje filtrowania na listach.
API
- Front Api – dodano wyświetlanie wagi produktu.
Zmiany w stylach graficznych:
- Skórka responsywna:
RevisionsDiff_rwd_az_5.19.5_5.19.6