Jak pobrać fakturę VAT z Panelu klienta?

Zaloguj się do Panelu klienta. Kliknij tutaj, aby sprawdzić jak się zalogować. Przejdź do sekcji Konto, a następnie Zamówienia i faktury. Wybierz opcję Historia faktur. Na liście odszukaj interesującą Cię... Więcej »

Jak zmienić hasło dostępu do skrzynki e-mail?

Zmianę hasła dostępu do wybranej skrzynki e-mail możesz wykonać tylko za pomocą Panelu klienta. Oznacza to, że musisz posiadać dostęp do Panelu klienta, aby móc zmienić hasło dostępu do skrzynki... Więcej »

Jak sprawdzić skrzynkę przez Webmail?

Za pośrednictwem Panelu klienta możesz utworzyć skrzynki e-mail na swoim serwerze. Utworzoną w ten sposób skrzynkę e-mail możesz obsługiwać za pomocą programu do obsługi poczty (np. Outlook, Mozilla Thunderbird) lub... Więcej »

Nie pamiętam hasła do Panelu klienta – jak zmienić hasło?

Gdy nie pamiętasz hasła do Panelu klienta, ale posiadasz dostęp do swojej skrzynki e-mail (tej, której adres został podany jako kontaktowy przy koncie administratora), to możesz zresetować swoje hasło. Reset... Więcej »

Jak zalogować się do Panelu klienta?

Panel klienta dostępny jest pod adresem: https://cp.az.pl/   (Możesz też przejść do zakładki w prawym górnym rogu na stronie głównej https://az.pl).  Za jego pomocą możesz m.in.: zarządzać konfiguracją swoich domen;... Więcej »

Kategoria:

Faktury i płatności

Jak wykonać płatność online? 

Pierwszym krokiem, aby wykonać płatność online, jest zalogowanie się do panelu klienta AZ.pl. Możesz to zrobić po uzupełnieniu swojego loginu i hasła na stronie https://az.pl/login/. Jeżeli chcesz zakupić nową usługę,...

Biała księga podatników VAT

Najważniejsze informacje - AZ.pl i biała księga podatników VAT Czym jest biała księga podatników VAT? Kiedy powinienem weryfikować kontrahentów czy znajdują się na tzw. białej liście? Czy AZ.pl widnieje na...

Pro Forma dla zamówienia – informacje podstawowe

Po przejściu procesu rejestracji nowej usługi w ostatnim kroku składania zamówienia lub odnowienia już posiadanej usługi, masz możliwość opłacenia, np. za pomocą płatności elektronicznej lub tradycyjnego przelewu na wskazany numer...

Nota korygująca – co zrobić, jak na VAT są błędne dane?

Notę korygującą możesz sporządzić, gdy pomyłka dotyczy danych nabywcy, oznaczenia towaru/usługi lub gdy dane są niepełne. Dokument ten wystawiasz do korygowania danych na fakturze VAT. Notę korygującą sporządza nabywca, czyli osoba, której...

Automatyczne odnawianie usługi w panelu klienta AZ.pl

Automatyczne odnawianie usługi: opcja jest domyślnie włączona dla wybranych usług, np. domen.. Funkcja powoduje automatyczne generowanie zamówień (w tym dokumentu Pro Formy) na przedłużenie usługi na kolejny okres rozliczeniowy, które następnie...

Jak samodzielnie przedłużyć / odnowić domenę?

Skorzystaj z poniższej instrukcji, aby samodzielnie wygenerować zamówienie przedłużenia usługi: Zamówienia przedłużenia usług generowane są automatycznie, jeśli na usłudze włączona jest opcja automatycznego odnawiania usługi. Kliknij tutaj i zobacz więcej na...

Jak zmienić dane mojego konta w AZ.pl?

Na podstawie danych konta generowane są między innymi faktury VAT oraz inne dokumenty, np. dokumenty płatności. Natomiast dzięki poprawnie uzupełnionym danym kontaktowym, informacje o wygenerowanych dokumentach i fakturach w AZ.pl...

Jak wykonać nową płatność online w Panelu klienta?

Po zalogowaniu do Panelu klienta możesz wygenerować zamówienia (np. zamówienia przedłużenia usługi, zmiany planu na wyższy), podczas których pojawi się konieczność ich opłacenia. Zamówienia przedłużenia usług mogą być generowane automatycznie...

Jak wygenerować zamówienie przedłużenia usługi?

Zamówienia przedłużenia usług generowane są automatycznie, jeśli na usłudze włączona jest opcja automatycznego odnawiania usługi. Kliknij tutaj, aby przeczytać więcej na temat tej opcji. Jeśli opcja automatycznego odnowienia usługi nie...
Generic filters
Filter by Article Categories

jak się zalogowaćjak zmienić hasłojak sprawdzić pocztękonfiguracja pocztyftp

lub